شانس

آیا چیزی به نام شانس وجود دارد؟

آیا شما به شانس عتقاد دارین؟

من که همیشه میگم شانس وجود دارد و به خیلی چیزها وابستگی دارد ولی همیشه به من می گن که نه ، شانس وجود ندارد. بلکه همه چیز به همت خودت وجود دارد .

البته من به یک نکته واقعا اعقاد پیدا کردم که زندگی را هرجور که بگیری به همان شکل هم می گذرد و به هر هچیزی بخواهی می توانی برسی اگر شده زمان ببرد.

ولی در این بین هم نمی توان نقش شانس را نیز جدی نگرفت (البته نظر من هستش) و همان طوری که گفتم شانس به عواملی بستگی دارد که عبارتنداز:

1-     ارثی هست اگه شما پدر یا مادرتان را خوش شانس بدانید خود شما هم خوش شانس هستین.

2-     به ماه تولد شما مربوط است که البته نمی دانم که متولدین چه ماههایی خوش شانس هستند ولی می دانم که به آن هم بستگی داره.

3-     محل زندگی

4-     تلقینی یعنی شما به خودتان تلقین کنین که آدم خوش شانسی هستین یا نه

5-     دیگه چیزی به ذهنم نمی رسه

 

ولی در مورد شانس من تا به حال شک داشتم ولی امروز هنوز هرچند کمی دودل هستم که ایا چیزی به نام شانس وجو دارد یا نه؟!!!! اما با توجه به اتفاقاتی که در زندگی روزمره خودم به وجود آمده و همچنین دوستان و آشنایانی که می شناسم  به وجود شانس بیشتر دست پیدا کردم

 

نظر شما چیست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

نظرات 1 + ارسال نظر
مرجان سه‌شنبه 7 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 09:40 ب.ظ http://shaghayeghe-vahshi.blogsky.com

سلام دوست گلم
آره من یکی خیلی به شانس اعتقاد دارم یکی رو میبینی که صد ساله داره جون می کنه کار می کنه هنوزم هیچ شکری نشده ولی یکی دیگه رو میبینی یه زن پولدار می خوره به تورش یه شبه ره صد ساله رو طی می کنه آخ که چی بگم ...
آره بابا شانس وجود داره فقط این خر ماست که از کرگی دم نداشته
من آپم و منتظر حضور سبزت
بای بای

مرسی . من هم یک جورای همین موردها را دیدم.و البته خیلی شانس های دیگری هم آوردم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد